responsywna grafika

Na co zwrócić uwagę, tworząc grafikę dla sklepu?

Samo posiadanie sklepu internetowego nie gwarantuje jeszcze odniesienia pożądanego sukcesu. Decydując się na sprzedaż online należy przeanalizować kwestie wyglądu i funkcjonowania sklepu internetowego. Okazuje się, że niechlujna grafika czy też błędy w treści wpływają negatywnie zarówno na sprzedaż jak i skuteczność. Jako, że strona główna jest wizytówką sklepu i firmy ją prowadzącej, to od pierwszego kontaktu z nią zależy to, czy dany internauta pozostanie na stronie czy też ją bezpowrotnie opuści. Nie bez znaczenia jest więc sposób prezentowania produktów czy usług. Odpowiedni układ i grafika mogą zdecydować o zakupie.

Grafika sklepu internetowego – na co się zdecydować?

W przypadku sklepów internetowych niezwykle ważna jest karta produktów i zdjęcia oraz ich opisy, jak również najważniejsze parametry, specyfikacja. Układ, zawartość listy produktów i podstron powinny być zaplanowane w niepowtarzalny sposób. Znaczenie ma tutaj ilość i wielkość zdjęć, wielkość miejsca przeznaczonego na tekst i parametry oraz dodatkowe informacje wpływające na podjęcie decyzji o dokonaniu zakupu. Sposób prezentacji odgrywa tutaj ogromną rolę. Użyta grafika powinna być atrakcyjna i przejrzysta oraz zwracać uwagę na najistotniejsze elementy. Na postronnie produktu nie może zabraknąć informacji o kosztach dostawy i terminie wysyłki.

Grafika sklepu internetowego powinna być przejrzysta, funkcjonalna i intuicyjna, a ponadto dostosowana do urządzeń mobilnych. Kluczem do sukcesu jest stworzenie grafiki zgodnej z potrzebami i wymaganiami grupy docelowej. Strona powinna też wyróżniać się czymś na rynku i dać odbiorcom wartość dodaną. Dzięki atrakcyjnej grafice możliwe jest stworzenie pozytywnego wrażenia o marce. Wskazany jest więc element zachęcający do zakupów. Należy zadbać o logo, bannery i czcionkę, a cały projekt powinien być spójny.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *